marți, 4 ianuarie 2011

Tratamente naturale

Sucul de usturoi



Am gasit un articol interesant legat de usturoi si administrarea lui porumbeilor. Mai jos gasiti o parte din articol iar articolul intreg il gasit pe blogul KING”S BLOG.
In 1,5 litri de apa se pun 8 capatani mari de usturoi curatate si pisate marunt. Se mai adauga 1 lingurita cu miere din prima zi si se lasa la macerat. LA 1-2 zile il mai agitati bine, dupa 7 zile mai adaugati o lingurita de miere si o ceapa mare tocata marunt , agitati la 1-2 zile, dupa 4-5 zile mai puneti o lingurita de miere iar dupa cam 3 saptamani este gata, il scurgeti de pulpa grosiera, stoarceti 2 lamai si il pastrezi in frigider. Eu folosesc urmatoarea formula de administrare: pe 1 ale luni le dau otet in apa cate 10 ml/litru iar pe 15 ale lunii le dau suc de usturoi 5ml/litru de apa, sa nu le lasati aceste amestecuri mai mult de 2 zile. Dupa ele se da apa curata. Ps: sa nu amestecati sucul de usturoi cu otetul k nu o sa aveti rezultate.
Sucul de usturoi este foarte benefic la urmatoarele:
  • salmonela;
  • tricomonoza;
  • vermicid;
  • antibiotic natural;
Restul articolului il gasiti pe KING”S BLOG.

Un comentariu:

  1. Merita sa incercati ,eu am incercat si am vazut niste schimbari intre porumbei ,acest tratament eu l-am facu pe timpul primaveri ,inainte de a avea pui ..SUCCES

    RăspundețiȘtergere